tisdag, november 16, 2010

Runaway train

Titeln på detta blogginlägg har bara att göra med att jag råkar lyssna på den låten nu och den har många minnen med sig för mig...Många roliga och några mindre roliga, men låten är bra!!=)

Nu är vi halvvägs in i november, usch vad tiden går fort! Snart är det dags att pynta för första advent, om 2 veckor...och baka lite julgodis och sådant som hör julen till. Jag går mest och väntar på om jag ska få min önskade ledighet över jul och nyår beviljad, får jag inte det så blir de mest troligast en snabbvisit i norr...vilket kommer kännas mindre skoj i såna fall. Men jag försöker att inte tänka på det alls, det problemet får jag ta då istället.

Under tiden försöker jag fylla min lediga dagar med träning, pysslande och umgås med vänner. det fungerar rätt bra. Som idag, då var vi och införskaffade det efterlängtade akvariumet, ett stort! Och tungt var det, 55kg! Och min tanke som for genom huvudet när vi stod i butiken var, hur skulle jag orka bära upp det inför vår 6 halvtrappor upp till dörren?? Fredrik klarar det ju, men grejen var ju att kartongen var lika hög som min arm var lång utsträckt...men goda grannar lånade oss en "pirra"....underlättade en del, men var ändå lite tungt..men det gick!=) Styrketräningspasset är gjort för idag kan man säga, bara badminton ikväll kvar!=)

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej =)

Jag får gärna tips på olika pärlsidor!!

Hoppas allt är bra kring dej!

KRAMAR!