måndag, maj 10, 2010

Måndag

Oj vad tiden går fort, nu är det maj och våren är här, eller? Tycker det känns mer som höst, ruggigt och småkyligt! Vad har hänt sen sist jag skrev?

Ja inga fler påhopp vid springturerna iaf, jag har vågat haft min röda jacka på mig :) Löpningen går sådär, vissa veckor kommer jag ut varannan dag, vissa veckor blir det bara en gång i veckan, det känns inte riktigt bra det inte. Jag måste försöka hålla uppe tempot, men det rä svårt då jag jobbar så långt borta och kommer hem olika tider varje kväll, dels beroende på hur jag jobbar och dels op hur bra tågen går, det är inte sällan det blir signalfel så man står stilla länge....nåväl, that's life!

Nu ska ni få höra om min lilla tabbe idag. Jag kom på att vi hade slut på presentpapper härhemma och köpte det då jag var och handlade ikväll, för Fredrik fyller imorgon, så det kan ju vara bra att presenterna är inslagna då:) . Fastnade för ett silver presentpapper, men då jag kom hem och skulle slå in presenterna så visade sig det fina silvriga presentpappret vara genomskinligt cellopapper, suuuck! Blir en tur på Gallerix för att shoppa nytt presentpapper imorgon efter jobbet.
Så typiskt mig att lyckas med något sådant!

Nu sovadags!

1 kommentar:

Linda sa...

haha, snygg miss! På tal om presentpapper...det finns sjukt snygga rullar på lagerhaus just nu, 4 för 100 tror jag det va. Härliga färger. Vi slog till som du kanske märker :)