torsdag, januari 14, 2010

Kväller

och snart är det helg igen. Veckorna fortsätter rasa iväg, helgerna likaså. Denna vecka känner jag mig duktig, har tagit itu med träningen, både styrkan och löpningen=) Löpningen känns bra måste jag säga trots det långa uppehållet, trodde jag skulle ha kondition som en gris, men det var helt okej med tanke på avbrottet från det. Det känns bra..så nu blir dte till att fortsätta träna minst 3 ggr i veckan. Dock har jag inte tränat 3 ggr denna vecka, kommer inte att hinna det, så det får bli fruktsallad på lördag istället för godis, går lika bra!

Jag har även startat nedräkningen till Frankrike och Tiegnes, 23 dagar kvar!=) Me like!

Jag har även kommit på den smarta idén att läsa böcker då jag sitter på tåget till och från jobbet, jag har nu läst en bok på 4 dar, så nu ska jag hugga in på nästa:) Det är Camilla Läckbergs böcker jag läser, fick en av mamma i julklapp och fick låna resterande av hennes böcker av mamma, så nu läser jag dem i kronologisk ordning, skoj!=) tycker jag...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Härligt att du är igång igen =)

Läckbergs böcker är jättebra, de går tokfort att läsa dom!!

Sköt om dej!
KRAMAR!

Linda sa...

vill du läsa ännu fler bra böcker rekommenderar jag torey hayden, barnpsykolog som skriver om olika fall hon haft under sin karriär. SJUUUUKT bra böcker. Bättre på engelska men svenska funkar :)