söndag, april 11, 2010

Soool!

..och våren känns nära!=) Att solen kan ha ett sådant energiskt inflytande på mig, jag blir så glad då det där sol, tar mig för och gör saker som annars skulle skjutas upp och göras i sista minuten....

Helgen har varit bra, i lördags las det golv i mellanhallen, så snart är den klar också. Sedan kan vi nog anse renoveringen klar för ett tag iaf...tror jag. Ska bli så skönt att få plocka undan alla byggrejor från lägenheten. Vi har ett rum kvar, datarummet, men det avvaktar vi med ett tag tills vi kommit på vad vi ska göra skoj där.
PÅ kvällen hade vi vänner över på te och lite spel, Dot introducerades, dock förlorade jag, buhu!

Idag har jag städat lägenheten och varit ute och sprungit i det vackra vårvädret. Jag sprang min runda 2 ggr, och det var en så härlig känsla som for genom kroppen, nästan så att jag bara flög uppför backarna. Näe, nu ska vi inte överdriva, backar är alltid lite jobbiga, men ändå skojiga på ett vis. Men jag kan inte påstå att jag flög över backarna direkt, lite kämpigt emellanåt.=)

Nu blir det bara soft resten av dagen, dags att ladda om för en ny arbetsvecka..igen...kan inte helgerna gå lite långsammare?

Inga kommentarer: