fredag, april 16, 2010

Fullt upp..

..skulle man nästan kunna tro att jag har. Fast egentligen har jag inte så fullt upp, jobbar på dagarna, kommer hem, tränar, äter middag och går och sover. Tiden räcker inte till så mycket annat känns det som, då man har över en timmes pendling till jobbet, 2 timmar till och från jobbet.

Den här veckan har gått segt tycker jag, jag har varit så trött, vaknat trött, inte piggnat till efter varken frukost eller lunch. Det känns ungefär som om jag varit vaken dygnet runt. Måste vara nåt slags släng av att kroppen håller på att ställa in sig på sommartid...

Lite träning har hunnits med, 2 löprundor denna vecka, mycket härligt! En tredje blir det imorgon efter att jag sovit ut:) Så skönt att komma igång med löpningen, ska försöka att inte bli förkyld eller hoppa över träningen. Det hä'r ska bara gå, har varit i en liten svacka nu...jag måste klara det!

Inga kommentarer: