tisdag, januari 05, 2010

Årskrönika 2009

Året började med Januari som inte innehöll så fasligt mycket förutom min födelsedag och ett steg närmare 30;)

I februari gick allt som det skulle, jobbade mycket och en resa till USA bokades=)

Mars månad flöt på fort och April stod för dörren. Aprilvädret visade sitt rätta jag, dock fick man massor vårkänslor., påsk firades hemhemma och en liten tur till Solberg och lite snowboardåkning avverkades. Den 28/4 förlovade vi oss i USA!

Maj kom och löpträningen började på allvar, första loppet avklarades, vårruset 5 km.

Juni och juli: Sommar! Jobbade på, firade midsommar i Vemdalen, paddlade kajak i Nittälven i Västmanland och åkte på en tur hemhem för lite norrlandssemester. D och M gifte sig!

Augusti/ September/Oktober, loppens månader, sprang Midnattsloppet 10 km, Telge Stadslopp 5km och Tjejmilen, Bellmanstafetten och Hässelbyloppet 10 km. Nådde mitt mål, att komma under 58 minuter, sprang 10 km på 55 minuter. I oktober fick jag även ett jobb, grattis till mig=)

November var jag på mitt livs första konsert, Takida och de var grymma live!=)

December går lika fort som alltid, julfirande med Fredriks familj och nyårsfirande med Familjen Olsen och en liten snabbvisit till mamma och co över nyårshelgen.


2010:s

Vision: att bli mer sparsam

Träningsmål1: att träna minst 3 ggr/veckan

Träningsmål2: springa 10 km på 50 minuter

Resa: Frankrike i februari, Val d’Isere, skidresa=)

Förbud: Bara äta godis på lördagar

Inga kommentarer: