lördag, december 31, 2011

31 december

..igen! Åren går så fort, tycker det nyss var nyår 2010, men det är 2011.

För att sammanfatta 2011 på ett kort och bra sätt så tycker jag det har varit ett superbra år, det mesta har rullat på i lagom takt, ibland kanske lite väl fort, men det är väl som man säger, tiden går fort när man har roligt!:) Den största händelsen var vårt bröllop i september, en oförglömlig dag med familjen och vännerna och släkten! Helt underbart med alla vänner som man har omkring sig.

Ett annat minne är resan till Rom i maj, den var helt underbar! Trevligt sällskap, bra väder, god mat och roliga äventyr, det kunde inte bli bättre. 2012 kommer nog innebär några resor till har jag en känsla av.

Jag fick mig ett jobb, som jag trivs grymt bra med, bra arbetskompisar och allt, det känns hur bra som helst! Lagomt långt hemifrån också, man kan till och med cykla till jobbet om jag skulle vilja det, det är ju bara 3 mil..:)

Som sagt, tiden går fort när man har roligt, så jag måste ha haft ett jättekul 2011!:)

Minus är att det inte finns nån snö, så julkänslan har inte riktigt infunnit sig i år, men men har fått fira med nära och kära och tagit det lugnt...väldigt lugnt!

2012 kommer med nya utmaningar och nya tag, och jag hoppas på ett minst lika bra 2012 som 2011 var.

Min egen utmaning inför 2012 är att jag ska göra halvklassikern, och det kommer bli en utmaning mot mig själv, dags att plocka fram envishet och tålamod!

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År! Och hoppas att 2012 blir ett bra år!!

Inga kommentarer: