söndag, september 26, 2010

Boda Borg!

Söndagen har spenderats på Boda Borg i Oxelösund med härliga vänner! Hur otroligt roligt som helst!=) Boda Borg är då ungefär som fångarna på fortet, lite snällare, man blir inte inlåst i rummet om man inte klarar det utan det är bara att gå ut och börja om igen. Det finns olika svårighetsgrader på de olika banorna, vissa banor är mest bara tänkbanor, andra banor är lite mer fysiskt krävande...vissa svårare än andra. Jag har konstaterat att jag inte har någon styrka i övre delen av kroppen, mest benstyrka, men man märker att man klarar mer än man tror iaf,. Till saken hör att vi valde att tävla mot andra i gänget, vi var 14 stycken, så det blev 4 lag, skoj!! Boda Borg är något jag rekommenderar till den som inte har provat det förut, vi var där för andra gången, några av oss för första gången, men alla verkade tycka det vara lika roligt!
Träningsvärk kommer jag att ha imorgon, men det är det värt!

Annars är det bara bra, jobbar på och tränar på. Har sprungit lite längre sträckor nu på slutet och känner att jag börjar komma igen nu, känns bra, dock blir det inga fler lopp denna höst, det stannade vid Midnattsloppet, inte planerat men man kan inte styra över allt, nu är det bara att blicka fram mot vad 2011 har att ge. Funderar på att skaffa mig ett gymkort nu under och vintern och träna upp lite styrka. Nä, vad det där lät kaxigt då, det jag menar är att köra lilte bodypump och spinning, saknar det så oerhört mycket!

Sist men inte minst, tack alla underbara vänner att ni var med idag, det är så roligt! :D

1 kommentar:

mli sa...

Tack själv för att ni drog ihop hela kalaset! En kanondag blev det verkligen :D! KRAm