tisdag, juni 29, 2010

Sommar

Och det innebär långt mellan inläggen här, hinner inte elle jag tar mig inte för att skriva här, men jag har inte glömt bort bloggen...

Vad har hänt sen sist? Jo Lillebror har hunnit ta studenten, jag har klippt mig, vi har varit ute och seglat med R och S och det har hunnit vara Midsommar.

Midsommar firades på Blidö i skärgården, mycket fint och otroligt bra väder för att vara en svensk midsommar. Soligt och varmt sent in på kvällen, det är jag inte van vid. Vi sov på ett vandrarhem precis i närheten av vattnet, härligt värre! Bilder kommer att komma senare, då jag ahr tagit mig tiden att fixa och dona med dem.
Annars är det bara bra, jobbar och sliter, har några veckor kvar till semestern, vi har valt sen semester i år, bara för att vi inte vill vara som alla andra ;)

Näe, nu ska jag nog ta och sätta mig i solen, på att göra listan idag:
  • fixa cykeln
  • promenad
  • tvätta
Sooolen, here I come!

Inga kommentarer: