tisdag, mars 16, 2010

Tjohoo

..dags för en uppdatering? Ja, jag håller med!

Dock är det inte så mycket som hänt sen sist...Lillebror har varit här på besök under helgen som var, det vari riktigt roligt att få rå om han alldeles själv för en stund. Han är ju inte så liten längre, men ändå..han kommer ju alltid vara lillebror. Trist bara att helger har en tendens att gå för fort. Nåväl, vi hann med både lite shopping, god mat och surr...eller ja...tv-spel och sånt där..;)

Annars är det bara bra, jobbar på, även Fredrik jobbar på igen i full fart, tränar lite smått också, så nu är det inget synd om han längre;) Min löpträning går sisådär, har börjat komma igång lite och motivationen börjar hitta tebakts...vilket känns skönt. Dock blir det inget lopp i april, känns lite väl tätt inpå...nu är målet inställt på Springcross 12km i maj istället. Så vi får väl se vad som händer...:)

Jag tvättar idag, tisdag, jag tvättade förra tisdagen med och tisdagen innan de....jag har insett att tisdagar är tvättdagar, det har blivit en rutin som helst inte får ruckas på...är det vuxenpoäng då man börjar ha "schemalagda" tvättider?

2 kommentarer:

Linda sa...

haha, som han i the big bang theory som bara kan tvätta på lördagar. fast han har nog nån diagnos ;)
kram!

Anonym sa...

jo lite synd är det allt om honom ännu