tisdag, oktober 07, 2008

Tjing!!

Först vill jag bara tacka för kommentarerna från förra inlägget. Det är roligt att få respons på de man skriver och att se att de verkligen är någon som läser bloggen. Många gånger har jag känt att mina blogginlägg inte handlat om något vettigt alls utan mest bara flum, men jag gillar att skriva och blir bara mer peppad av att skriva genom kommentarerna!=) Dock var de en vecka sen jag bloggade sist, men har helt enkelt inte hunnit med, men nu så! Ny vecka nya tag!

I helgen jobbade jag fredag och söndag, på söndag jobbade jag 7-21 vilket gick över förväntan=) Inte så trött som jag trodde jag skulle bli. Dock när jag slutade på kvällen och kom ut till min cykel så var de punktering på bakdäcket, *suck* Säkert nå busstreck av nå barn. Jag måste nu byta innerslang än en gång…den som nästan var ny..typiskt! Vet inte hur många gånger det varit punka på bakdäcket säkert 4-5ggr. Men inte en endaste punktering på framdäcket, så det har aldrig behövts bytas ut, och min cykel har jag haft i 10 år nu i år, bra gjort va?=) Nåväl, i måndags fick jag jobba och så har jag jobbat idag också, känns bra att fåjobba en del. Har fått pass för nästan hela veckan nästa vecka också=) Det är kul att känna sig behövd och att de verkar tycka att jag gör ett bra jobb där borta!=)

Imorgon (onsdag) ska jag på rekryteringsträff på arbetsförmedlingen i Sthlm, det ska bli spännande, 15 företag skulle visst vara på plats, lite nervöst känns de också. Måste fila på mitt CV ikväll känner jag och skriva ut några exemplar att ta med.

På söndag ska jag springa årets sista lopp, jo nu är det sant, blir inge mer lopp för mig detta år efter Hässelbyloppet. Tar nya tag nästa år=) Det känns skoj dock har inte uppladdningen vart den bästa, men ska försöka bege mej ut imorron på en springtur och så även på torsdag… sen hoppas jag på en bra tid och framförallt bra väder, inget regnande tack! Målet vet ni ju, att få en tid under en timma.

Näe nu kanske man ska ta och se om de finns något gott att äta härhemma, magen kurrar och lever om, för det mesta brukar det betyda att den är hungrig=)

Ett sista ord:

”Den som något kan, tar sig alltid fram”

Inga kommentarer: