måndag, januari 07, 2008

Summering

av året som gått. 2007. Året började sådär, sen kom det en sommar där jag jobbade mest hele tiden, inte s mycket tid för annat, men fick mig 2 nya goa kompisar i Emma å Camilla, så glad över att Emma vart tvungen att vara på Blåbär i somras...annars hade vi nog aldrig setts eller umgåtts. Sommaren vart skoj ändå, trots att jag jobbade en massa=) Sedan kom hösten och skolan började igen, och motivationen låg inte direkt på topp, less på pluggandet och allt vad det innebar, men på nå vis funkade skolan iaf,jaja, nåväl summa sumarum så kan man säga att året började mindre bra men blev bättre och bättre och jul och nyår var den bästa jag haft på många år....=) Nu är det 2008 och än så länge har det varit riktigt bra=)=)

Idag, är det åter till verkligheten som gäller, skola och pluggande, lite av en marddrömsvecka framför mig, grupparbete, plugg till omtenta och sen borde jag nog ta itu med hemtentan snart också...men de löser sig nog, brukar göra det iaf!
Snö har kommit, mn mest ser det ut som slask at the moment..typiskt...

Näe nu dags för frukost, sen bege sig till bussen som ska ta mig till Umeå (förhoppningsvis)

Over and out!

Inga kommentarer: